Tvoříme
Nabízíme vám pomocnou ruku při tvorbě nápadů a vizuálů zejména pro sociální sítě. Jsme otevření novým nabídkám na spolupráci. Hledáme další projekty a klienty, kteří chtějí své podnikání rozvíjet a posunout svůj marketing na vyšší úroveň.

Reels, populární videa pro sociální sítě a reklamy
PPC bannery Reels Unboxing Podcasty Zvukový obal
Reels jsou krátká videa doplněná textem, hudbou nebo efekty a na sociálních sítích se to jimi jenom hemží. Však na Instagramu a Facebooku dochází až ke 140 miliardám zhlédnutí denně. Pro naše klienty je vytváříme z několika důvodů, ale hlavní myšlenkou tohoto formátu je představit produkt či službu netradiční formou.
Díky reels zapojíte nejen svůj příběh, ale také diváky, čímž vznikne určitá komunita, se kterou můžete dále pracovat. I z tohoto důvodu mají taková videa určitý scénář, formu a doporučení. Ve většině případů nechceme dosáhnout přímo prodeje, ale spíš přimět uživatele k dalším zhlédnutím, odběrům, „srdíčkům“ nebo komentářům.

Podívejte se na inspirativní knihovnu reklam mSpace, kde najdete ukázky našich realizací.
Nejčastější dotazy
-
A protože je výhodné spojit příjemné s užitečným, dají se tato videa využít pro sponzorované reklamy. Formát reels je totiž v posledních letech v reklamě efektivní a rozhodně trendy.
-
Základem je scénář, který si odsouhlasíme s klientem, a následně domluvíme, jak má video vypadat. S tím souvisí také ujasnění prostředí, způsob prezentace a délky videa. Materiál se dále sestříhá a doplní o zvukové i vizuální efekty jako titulky, nálepky nebo emoji.
-
Určitě. Klíčové je domluvit se na dlouhodobější spolupráci a první videa nejdříve natočit „nanečisto“. Následně spolu vychytáme nedostatky a naladíme se na společnou vlnu, která bude odpovídat firemní strategii i marketingovým aspektům. Také je důležité natočit více videí, protože díky tomu lze vytvářet příběhy na pokračování.
Klienti často využívájí
Reels formát využívají klienti, kteří často řeší tyto reklamní služby a kanály:
Facebook Ads
Reklama na Instagramu
TikTok pro firmy