Sociální sítě

Zajistíme vám správu obsahu i sponzorovaných reklam na sociální sítích Facebook, Instagram, TikTok a další.

PPC kampaně

TikTok pro firmy

TikTok sice patří k jedné z nejmladších sociálních sítí v Česku, ale přesto nabírá na své síle. Právě pro firmy může být jeden z důležitých chybějících kanálů. Podívejte se, co vám můžeme v této oblasti nabídnout.

Fakta a zkušenosti

Pravdou je, že na „sockách“ se pohybuje výrazná část teenagerů. Ve Spojených státech je to dokonce přes 32 %, nicméně jak už známe z jiných reklamních platforem, i TikTok Ads Manager umí cílit. Kromě věkové hranice umí zamířit i na zájmy nebo na aktuální interakce uživatelů (sledování konkrétního obsahu či prohlížení daných kategorií).

Jak se prosadit na českém trhu?

Jedním ze základních pilířů úspěchu na TikToku je kvalitní obsah a také aktivní firemní profil. Tím se myslí nejen publikace vlastního obsahu, ale i sledování a aktivní komentování či „srdíčkování“ příspěvků dalších uživatelů. Naším primárním úkolem je tvořit pro vás obsah a zároveň se starat o to, aby váš profil směřoval ke správnému publiku, a tím přirozeně rostla základna vašich sledujících.

Kromě tvorby obsahu na vaši pomyslnou zeď je možné se prosadit placenou reklamou. K tomu se využívá TikTok Ads Manager a již známé funkce z jiných sociálních sítí, např. pixel pro práci s publiky. Kromě placené reklamy či organického obsahu je tady samozřejmě i možnost spolupráce s influencery.

TikTok Ads Manager

Nejčastější dotazy

  • Na TikToku dokážeme vaši firmu podporovat reklamními video formáty, jako je například In-feed (styl ve výpisu videí) nebo Brand takeover (styl nepřekročitelného videa). Oba tyto formáty jsou poměrně dost podobné jako jinde. Reklamou je tedy video, které v závěru či v průběhu lze prokliknout na konkrétní webové stránky. Principiálně se snažíme v naší agentuře tvořit videa, která se příliš neodlišují od dalšího obsahu na TikToku. Vaše reklama tak vypadá zcela přirozeně jako běžné reels či stories.

  • U reklam vedoucích na webové stránky se pohybuje cena prokliku mezi 10-30 Kč. Vždy záleží na mnoha faktorech (volba formátu, časové období i lákavost příspěvku). Stejně jako u jiné reklamy ovšem sledujeme výsledky prostřednictvím Google Analytics pomocí UTM parametrů, nespoléháme se tak jen na data TikToku.

  • Nabízíme vám dvě možnosti správy. Můžeme aktivně spravovat profil a publikovat reklamy, přičemž cena této služby začíná od 8 000 Kč. Pokud se zajímáte pouze o tvorbu a publikaci reklam, je cena nižší. V obou případech doporučujeme využít náš poptávkový dotazník.

  • Nejčastěji chtějí firmy na TikToku zvýšit povědomí o své značce či produktu. Zajímavým místem je však i pro společnosti, které zde najdou své publikum. Například dodavatel stavebních materiálu cílící na řemeslníky. Ti na TikToku publikují své zkušenosti, tipy či rady, a právě to může být okamžik, kdy se zobrazí reklama. Trendy se na TikToku časově velmi rychle vyvíjí a vždy záleží i na tom, jestli právě váš produkt má místo v této síti a má svoje cílové publikum. Proto je výhodné zpracovat úvodní analýzu či konzultovat stav v rámci vašeho záměru působit na této sociální síti.


Klienti často využívájí

Při správě PPC kampaní se často využívají externí online marketingové nástroje, které napomáhají k lepšímu výkonu kampaní. Proto vám doporučujeme používat pomocníky jako je Mergado, PPC Bee apod.

Výroba Reels Unboxing Zvukový obal PPC bannery