Sociální sítě
Zajistíme vám správu obsahu i sponzorovaných reklam na sociální sítích Facebook, Instagram, TikTok a další.
Reklama na LinkedIn
Sociální síť LinkedIn sdružuje profesionály různého zaměření, takže v ní najdete od HR managerů přes IT programátory až po specialisty z obchodu, výroby, financí a dalších oborů. Platforma je tak vhodná pro reklamu i s cílením na B2B segment.
Počet uživatelů LinkedIn v České republice se odhaduje na dva miliony a obliba této sítě roste zejména v posledních letech. Na LinkedInu aktivně diskutuje či jiným způsobem interaguje jednou měsíčně orientačně polovina uživatelů. Mezi zajímavá čísla patří i počet firemních profilů, které se blíží k téměř padesáti tisícům.
Uživatelé využívají tuto síť převážně pro profesní networking, nábor zaměstnanců a marketing.
Jak se spravuje reklama na LinkedInu?
- Pomocí reklamního účtu a LinkedIn Business Manageru
- Jako cíl je možné stanovit návštěvnost, získat nové kontakty nebo vytvořit náborové kampaně
- Do cílení je možné zahrnout lokalitu, věk, pohlaví, úroveň vzdělání, zájmy, firemní velikost či obor, název pozice a další
- Reklamní formáty jsou podobné jako na sociální sítích Meta Platforms
Nejčastější dotazy
-
Tato situace může snadno nastat například v situaci, když se ve firmě změní personál a účet v minulosti založila osoba, která již u vás nepracuje. Nejvhodnějším způsobem, jak získat zpět svůj přístup k firemní stránce, je uvést ve svém profilu svou pozici ve společnosti, ke kterému se firemní stránka vztahuje, a následně požádat o přístup ke stránce. Zde budete vyzváni k vložení firemního e-mailu. Více informací najdete tady.
-
Nejjednodušším způsobem je získání ID reklamního správce nebo Business Managera z URL adresy.
Klienti často využívájí
Při práci na obsahovém marketingu klienti často využívají další marketingové služby:
Výroba Reels
Unboxing
Zvukový obal
PPC bannery