Sociální sítě

Zajistíme vám správu obsahu i sponzorovaných reklam na sociální sítích Facebook, Instagram, TikTok a další.

YouTube kampaně

Optimalizace a správa firemního YouTube

Rádi pro vás budeme spravovat firemní YouTube kanál. A jak taková spolupráce na správě a optimalizace vašich videí probíhá?

Zpravidla si založíme složku, do které budeme sbírat materiály a tipy, co konkrétně sdílet. O to se postará nejen náš tým, ale i vy jakožto klient. Dodané materiály dále upravíme do podoby vhodné pro YouTube: videa obohatíme o zajímavé prvky jako je zvuková stopa, efekty, emotikony a také výzvy k akci, například „Dej odběr“ nebo „Lajk“. Nahrávat videa a shorts budeme my, a to osvědčenými postupy, které máme prověřené s mnoha dalšími klienty. Nemusíte tedy řešit, v jaký čas videa nahrávat, jak má vypadat název, popis či hashtagy. Používáme metody pro co největší dosah a vzbuzování zájmu o příspěvek (lajky, sdílení, odběry). Správnou publikací zajistíme rychlejší výsledky z pohledu růstu kanálů.

Optimalizace firemních kanálů na YouTube

Naše aktivity propojíme také s vaším firemním webem či e-shopem a vyladíme je takovým způsobem, aby váš kanál byl co nejvíce efektivní. V praxi tak přidáváme videa ke konkrétním produktům nebo používáme metody pro zvýšení počtu followerů.

Poskytujeme i konzultace v aktuálních trendech – budete mít k ruce odborníka, se kterým můžete rozebrat, co aktuálně točit. Zároveň lze konzultovat technické dotazy ve smyslu monetizace účtu na YouTube nebo třeba vytváření vlastních komunit a fan klubů.

Nejčastější dotazy

  • Hodí se zpravidla v situaci, kdy nemáte k dispozici tým, který se postará o rozvoj vašeho kanálu. Využijete jej ale i v případech, pokud váš kanál nepůsobí profesionálně nebo máte například problémy se stagnací vašich followerů.

  • Tato práce je dlouhodobá. Kanál na YouTube jistým způsobem „žije“ a je zapotřebí v průběhu času reagovat na změny nebo růst vaší komunity.

  • Díky spojení se svými fanoušky můžete nejen vydělávat, ale i získat přístup k podpůrným fórům a nástrojům pro tvůrce. Pro tyto funkce musíte získat 500 odběratelů a splnit jednu z těchto podmínek:

    • 3 000 veřejných hodin sledování za poslední rok
    • nebo 3 mil. zhlédnutí veřejných Shorts za posledních 90 dní


    V další fázi můžete monetizovat YouTube účet, a vydělávat tak z reklam při sledování vašich videí, reklam ve feedu videí Shorts nebo podílu v rámci předplatného YouTube Premium. Pro monetizaci účtu musíte mít minimálně 1 000 followerů a splňovat jednu z těchto podmínek:

    • 4 000 veřejných hodin sledování za poslední rok
    • nebo 10 mil. zhlédnutí veřejných Shorts za posledních 90 dní



Klienti často využívájí

V rámci obsahového marketingu vám nabízíme i další marketingové služby:
Výroba Reels Unboxing Zvukový obal PPC bannery