E-mailový marketing s Ecomail

E-mailový nástroj Ecomail doporučujeme všem, kterým již nestačí interní řešení nebo mají zastaralý nástroj s omezenými možnostmi.

Emailing je totiž nepostradatelná součást dnešního marketingu a skvěle doplňuje ostatní kanály. S Ecomailem však nezůstanete jen u nastavení rozesílky mailů. Pro klienty tvoříme také automatizované kampaně, které obsahují například:

  • Zaslání zákazníkovi nabídku v den jeho svátku nebo narozenin
  • Vytvoření sady e-mailů pro nově zaregistrované zákazníky
  • Segmentace zákazníků podle četnosti nákupu nebo aktivity otevírání vašich nabídek
  • Reaktivační kampaně pro zákazníky, kteří u vás delší dobu nenakoupili
  • Opuštěný košík – registrovaný uživatel, které nedokončil objednávku

Náhled triggeru Ecomail

V MarkMedia používáme tento nástroj zejména pro jeho jednoduchost, ale zároveň pro všechny potřebné a důležité e-mailingové funkce. Umožňuje také zároveň platit za jednotlivě odeslané kampaně, aniž byste museli hradit měsíční poplatek.

Nejčastější dotazy

    • Chceme jednoduchý a pohodlný nástroj, který pochopíme nebo práci budeme delegovat kolegům
    • Máme dostatečně velkou databázi (ideálně více jak 1000 kontaktů)
    • Nevyužíváme náš současný systém naplno a chceme se v mailingu zlepšit a posunout jej dál
    • Máme e-shop a chceme využívat reaktivační kampaně nebo opuštěný košík
    • S naším současným nástrojem zřejmě nedodržujeme veškeré standardizace GDPR (zejména odhlášení z newsletteru nebo potvrzení souhlasu pro odesílání)
  • Rádi vám pomůžeme s nastavením mailingu. Rozsah práce stanovujeme individuálně a dle časového odhadu odhadneme cenu za vypracování.

    Platba za používání Ecomailu se hradí napřímo a jeho cena odpovídá aktuálně používanému tarifu.


Využití

Pro e-mailový marketing se využívají i další externí online marketingové nástroje, které napomáhají k lepšímu výkonu kampaní. Proto vám doporučujeme používat pomocníky jako je Google Analytics a další.
Google Analytics Analytika dat Pokročilé reportování