E-mailový marketing s Ecomail
E-mailový nástroj Ecomail doporučujeme všem, kterým již nestačí interní řešení nebo mají zastaralý nástroj s omezenými možnostmi.
Emailing je totiž nepostradatelná součást dnešního marketingu a skvěle doplňuje ostatní kanály. S Ecomailem však nezůstanete jen u nastavení rozesílky mailů. Pro klienty tvoříme také automatizované kampaně, které obsahují například:
- Zaslání zákazníkovi nabídku v den jeho svátku nebo narozenin
- Vytvoření sady e-mailů pro nově zaregistrované zákazníky
- Segmentace zákazníků podle četnosti nákupu nebo aktivity otevírání vašich nabídek
- Reaktivační kampaně pro zákazníky, kteří u vás delší dobu nenakoupili
- Opuštěný košík – registrovaný uživatel, které nedokončil objednávku
V MarkMedia používáme tento nástroj zejména pro jeho jednoduchost, ale zároveň pro všechny potřebné a důležité e-mailingové funkce. Umožňuje také zároveň platit za jednotlivě odeslané kampaně, aniž byste museli hradit měsíční poplatek.
Nejčastější dotazy
-
- Chceme jednoduchý a pohodlný nástroj, který pochopíme nebo práci budeme delegovat kolegům
- Máme dostatečně velkou databázi (ideálně více jak 1000 kontaktů)
- Nevyužíváme náš současný systém naplno a chceme se v mailingu zlepšit a posunout jej dál
- Máme e-shop a chceme využívat reaktivační kampaně nebo opuštěný košík
- S naším současným nástrojem zřejmě nedodržujeme veškeré standardizace GDPR (zejména odhlášení z newsletteru nebo potvrzení souhlasu pro odesílání)
-
Rádi vám pomůžeme s nastavením mailingu. Rozsah práce stanovujeme individuálně a dle časového odhadu odhadneme cenu za vypracování.
Platba za používání Ecomailu se hradí napřímo a jeho cena odpovídá aktuálně používanému tarifu.
Využití
Pro e-mailový marketing se využívají i další externí online marketingové nástroje, které napomáhají k lepšímu výkonu kampaní. Proto vám doporučujeme používat pomocníky jako je Google Analytics a další.
Google Analytics
Analytika dat
Pokročilé reportování